به مناسبت روز پاسدار



بسمه تعالی

سوم شعبان المعظم سالروز میلاد باسعادت سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت حسین ابن علی علیهماالسلام بزرگ پاسدار اسلام ناب محمّدی(ص) و روز پاسدار مبارکباد.



آری در سوّم شعبان سال چهارم هجری مولودی به دنیا آمد که می بایست در برهه ای حساس اسلام را از دست یزیدیان نجات می داد و با استقامت و پایداری در مسیر حق و تقدیم همه چیز خود در راه خدا، فخر خلایق می گردید. این روز فرخنده که به روز پاسدار ملقّب گردیده، یکی از مصادیق بارز آن پرسنل جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند. که به حق امام راحل فرمودند « اگر سپاه نبود کشور هم نبود » اگر پاسداران جان بر کف نبودند معلوم نبود انقلاب نوپای اسلامی از تو طئه های سنگین داخلی و خارجی جان سالم به در می برد. هم اکنون نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیازمند این است تا زا دست آوردهای انقلاب اسلامی به خوبی نگهبانی شود و دشمنان داخلی و خارجی را همچون گذشته مأیوس شوند.



خوشبختانه جایگاه رفیع و قانونی سپاه پاسداران در اصل یکصدو پنجاهم مشخص گردیده تا برای ادامه نقش خود در گهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن پا بر جا بماند. از جمله و ظایف محوله به سپاه تشکیل ارتش بیست میلیونی مردمی است که تا کنون زحمات زیادی در این راستا کشیده شده است. اما هنوز کارهای فراوانی تا رسیدن به این آرزوی خضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری باقی است.



اگر بخواهیم به سپاه پاسداران نمره بدهیم نمره قبولی خوبی شایسته بهترین فرزندان این آب و خاک است. اما این بدین معنی نیست که نقاط ضعفی وجود نداشته و ندارد. لازم است هر از چند گاهی در کنار نقاط مثبت و تقدیر و تشکرها به
نکته های منفی نیز اشاره نمود تا در رفع آن تلاش شود. اگر چه بهترین ها به جهت انجام وظیفه در این نهاد مقدّس حضور داشته و دارند ولی ما شاهد بودیم که اندکی از بدترین ها هم به انگیزه هایی وارد سپاه شدند. آن سرکرده حزب مشارکت که در حزبشان برای نابودی نظام اسلامی شمشیرها را از رو بستند و یا آن برگزار کننده جشنواره ایران زمین در اهواز در دو سال پیش که با هزینه های میلیاردی رقّاصه خارجی آورده و نیمه عریان در سرزمین خون و شهادت رقصیدند و امثال اینها روزگاری عضو ارشد سپاه پاسداران بودند.



بعید نیست که هنوز هم علفهای هرزی در بوستان سبز و لاله زار سپاه حتی در رده های بالا حضور داشته باشند و اگر نسبت به اینها بی توجهی شود چه بسا رشد و نمو نموده و روزگاری آید که سایه بر سر لاله ها افکنده و روحیّه شهادت طلبی را کمرنگ نمایند. ما شواهدی از این علفهای هرز را در چند سال اخیر که تهاجم و شبیخون و غارت فرهنگی به جان نظام اسلامی افتاده بود و مدّعیان دروغین اصلاحات نیز در راستای اهداف دشمن چهار نعل می تازاندند، بعضی از اینها که
در بخشهای پشتیبانی و یا خدماتی خزیده بودند به یکباره ژست حفاظتی به خود گرفته و آب از لب و لوچه ریزان خود را به تهران رسانده و به عنوان محافظ حلقه یک خاتمی مشغول به کار شدند.
و چنان چشم و گوش بسته مرید لگدکوب کننده قانون اساسی شدند که بهترین مربیان سپاه را متهم می کردند که شما در فضایی بسته قرار دارید و متوجه مسائل نیستید!! البته در زمان بنی صدر خائن نیز شاهد عناصری فرصت طلب بودیم
که تا آخرین روزهای ریاست آن خائن مریدش بودند و گوششان به حرف کسی بدهکار نبود.



امیدواریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برابر قانون اساسی نگهبانی از دست آوردهای انقلاب اسلامی را در همه ابعاد آن جدّی گرفته و هیچ اغماض و مسامحه ای در انجام وظایف قانونی خود نداشته باشد. به امید سربلندی و سرافرازی هر چه بیشتر سربازان سبزپوش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با روحیّه شهادت طلبی و بکارگیری جنگ افزارهای مدرن ترس و هراس بر دل دشمنان اسلام انداخته و تجلّی آیه شریفه 60 از سوره انفال هستند.



منبع:سایت قطره

يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا